Kun sinua kohdellaan kuin arvotonta!

 

Mun tunteet heittelee vuoristorataa ja saatan saman minutin aikana itkeä ja nauraa ja siksi haluan edelleen palata tähän vakuutusasiaan. Olen vakuuttanut koko omaisuuteni ja meidän perheen Lähi-Tapiolassa. Olen tähän asti saanut aina  todella hyvää palvelua ja kaikki on toiminut moitteettomasti. Kunnes se yksi ruma päivä koitti.

Kun meille sattui vesivahinko liikkeessäni niin tottakai ilmoitin siitä heti vakuutusyhtiöön. Jo siitä ensimäisestä puhelusta alkaen kohtelu, mitä asiakkaana sain oli täysin ala-arvoista. Olen ollut heidän asiakas jo kohta 15 vuotta ja minulla on sielä vakuutettuna: Lapset, koti, ajoneuvot, yritys, yel ja tietenkin minä itse. Lisäksi minulla on Lähi Tapiolassa kaksi erilaista rahastoa minne olen säästänyt rahaa jo useita vuosia. Maksan sinne tuhansia vuodessa vakuutusmaksuja!

IMG_0640 IMG_0663

 

Kun soitat hädässä asiakkaana tottakai toivot saavasi edes hieman ”ymmärrystä ja sympatiaa” osaksesi, mutta tämä oli heille täysin vieraskäsite. Jos ajattelen itseäni ja minulle soittaisi joku asiakas kenellä on hätä niin ei tulisi mieleenkään sanoa asioita mitä itse jouduin kuulemaan. Mua on kokoajan kohdeltu kuin kakkosluokan kansalaista. Mulle on suoranaisesti vittuiltu,  mua on vähätelty ja  odotutettu ja kukaan ei ole kertaakaan ”palvellut” mua. On sanottu että soitetaan, mutta kukaan ei ole soittanut vaan olen itse ottanut yhteyttä. On luvattu ottaa yhteyttä, mutta ei olla otettu.  Mulle on puhuttu halventavasti ja alentavasti. Mun lähettämiä lausuntoja on väitetty puolueellisiksi, mikä on täysin törkeää, sillä kuka ammattilainen vaarantaisi oman ammattinsa valehtelemalla lausunnossa.  Kertaakaan mulle ei ole sanottu, että teemme parhamme, että sinulla on kaikki hyvin tai että toivotaan että kaikki ratkeaa ja saat nopeasti kampaamosi auki. Ketään ei ole kertaakaan kiinnostanut auttaa mua vaan tuntuu että heidän suurin tehtävä yrityspuolella on aiheuttaa asiakkaille pahaamieltä, ahdistusta, pelkoa ja tuskaa.

Soitin tästä asiasta asiaani käsitelleen henkilön esimiehelle ”herra vakuutuspäällikölle”. Voin vaan sanoa, että ei jumalauta mikä tyyppi. Hän ei osannut perustella heidän päätöstään millään lailla, vaan jankkasi samaa asiaa.”siinä on asennusvirhe”. On se kumma, että mun toimittamissa materiaaleissa kumotaan täysin koko asennusvirhe ja myös heidän itse hankkima putkimies toteaa lausunnossaan, että: putket ja liitokset on tehty asianmukaisesti. Hän myös toteaa, että vuodon syy on ollut kovat paineiskut, jotka ovat löysyttäneet liitoksen.

Voin ihan rehellisesti sanoa, että en itse säästellyt sanojani, mutta siinä vaiheessa kun luurin toisessa päässä aletaan huutaan mulle niin se oli viimeinen pisara. Olen asiakas, kuka haluaa palvelua kuka on ottanut vakuutukset juuri tätä varten. Miten vakuutukseni ovatkin yks kaks mitättömiä ja turhia. Edes vakuutusyhtiön pomo ei osannut kertoa mulle esimerkkejä missä tilanteessa minun vakuutus korvaisi vesivahingon, kun syy sysätään aina jollekkin muulle. Pidän tätä edelleen täysin kusetuksena.

Jos vakuutuspäällikkö otta esimerkiksi että ”mieti jos leikkaan jonkun jonkun korvaa niin olethan sinä siitä vastuussa”. Aivan…….. Usein korvan leikkauksen voi paikata parin euron perhoslaastarilla, mutta kenenkään korva ei maksa yli 30 000e. Tämä oli täysin naurettava ja asiaan liittymätön esimerkki ja vertaus.  Musta koko juttu on todella tylsä siinä mielessä, että olen aina ollut Lähi-Tapiolaan todella tyytyväinen. Koskaan ennen ei ole ollut mitään ongelmia. Mutta en myöskään ole aiemmin joutunut minkään suuremman vahingon uhriksi.

Vakuutuksia on varmaan aina kiva myydä ja asiakkaat ovat tyytyväisiä, kun tietää että elämä on turvattu. Se on täyisn huijausta. Hyvänä esimerkkinä nyt otsikoissa ollut nainen ulkomailla, joka saattaa jopa kuolla, koska vakuutusyhtiö on vetäytynyt maksusta.

IMG_0646

Tämän projektin aikana tein (apujoukkojen kanssa) :

-Veden poiston

-lattian irrotuksen

-kalusteet varastoon

-väliseinien purku

-kuivatus

-maalien poisto

-betonin hiominen

-vessan kaakeleiden poisto, uudet vesieristeet, laatoitus uudelleen

Liike kuivui muutamia viikkoja,jonka aikana suoritettiin kosteusmittauksia.

Sitten alkoi remontti, jossa tehtiin käytännössä aivan kaikki uusiksi lattiasta kattoon. Väliseinien uudelleen kasaaminen, seinien tasoitus, maalaus, lattia, putket, sähköt, listoitus, kalusteet yms.

Vakuutusyhtiö ei ole laittanut näihin talkoisiin latin latia ja vielä kehoittivat että tehkää itse töitä mahdollisimman pitkälle, että kuivaus saadaan käyntiin.. Heillä ei ole alun alkaen ollut edes aikomusta korvata yhtään mitään.  Jos heitä asia kiinnostaisi oli paikalle lähetetty HETI heidän omat miehet katsomaan tilannetta. Minulla on myös olemassa keskeytysvakuutus, josta mun kuuluisi saada vuokrat ja jokaiselta päivältä kun liike on ollut kiinni niin menetetty tulo. Myöskään tästä vakuutuksesta ei ole korvattu minulle yhtään mitään… Mua oikeastaan vaan naurattaa, että kuinka moni ihminen on mennyt tähän samaan ”lankaan” kun itse olen. Kuinka moni oikeesti kuvittelee että kaikki omaisuutesi on turvattu..

Suosittelen jokaisen katsomaan omat vakuutuksen läpi ja tarkastamaan esimerkikisi juuri nämä vesivahinko tilanteet. Myös asia mitä en arvosta, että asiat hoidetaan puhelimitse. Aion jokatapauksessa mennä käymään kyseisessä vakuutusyhtiössä keskustelemassa ihan kasvotusten asiasta. Se on niin helppo valehdella ummet ja lammet kun ei tarvitse kohdata silmä silmästä. Mitenkä ylipäänsä asiakkaita voidaan kohdella näin huonosti?

Mulla ei ole ollut tämän asian suhteen muita toiveita, kun että saan omat menetetyt rahani (omaisuuteni) takaisin ja minua kohdellaan kuin ihmistä ja näistä ei kumpikaan ole toteutunut. Harmi sinänsä, sillä nyt Lähi Tapiola menettää ainakin yhden aiemmin todella tyytyväisen asiakkaan…..

IMG_0864

Oon elänyt 2kk tämän remontti helvetin kanssa, mikä on onneksi nyt saatu päätökseen. En oo koskaan elämässi ollut näin lähellä loppuunpalamista. En olisi koskaan saanut liikettä auki ilman vanhempieni apua ja omia pieniä säästöjäni. (unohtamatta kakkia mua auttaneita upeita ihmisiä). Jos olisin ollut täysin rahaton ei mulla olisi edelleenkään työpaikkaa eikä muilla liikkeesäni työskenetelevillä, enkä tiedä koska sen olisin saanut auki. Haluan edelleen painottaa sitä, että pien/yksityisyrittäjänä usein kaikki rahat on kiinni nimenomaan siinä omassa työpaikassa, minkä jokainen vakuuttaa asianmukaisilla vakuutuksilla. Tässä taloustilanteessa harvalla on tilillä ”ylimääräistä perustanpa uuden liikkeen rahoja”.

Jokainen yrittäjä kenellä on oma liike tietää, että on valmis antaan sille kaikkensa ja joskus se jopa menee perheenkin edelle niin karulta kun se kuulostaa.  Se on yksi niistä sun unelmista, joka voi tuhoutua yhdessä yössä ja muuttaa täysin sun elämän. Itse en ollut suunnitellut elämääni näin. Olin toivonut että saisin vihdoinkin viettää sitä äitiyslomaa mikä minulle kuuluu yhtälailla kuin kaikille muillekkin äideille. Olin ajatellut, että ihana kun tulee kevät ja valoisampaa aikaa voimme käydä yhdessä perheen kanssa ulkoilemassa ja tehdä niitä tavallisia asioita, mitä kaikki muutkin tekee.

Totuus oli jotain ihan muuta. Kaksi kuukautta elät helvetinmoisessa stressissä, mitä on yrittäjällä jo muutenkin aina valmiiksi. Et saa nukuttua öitä, koska lapsesi valvottaa ja koitat saada kaikki remontti asiat hoidettua. Oot hälytysvalmiudessa kokoajan jos jotain tilauksia saapuu ja sun pitää olla kokoajan tavoitettavissa ja paikalla. Mun päivä saattoi alkaa alkaa aamulla kuudelta ja loppua yöllä yhdeltä ja koko sinä aikana en istunut ollenkaan vaan tein töitä käytännössä kokoajan. En oo koskaan ollut näin loppu ja pienikin vastoinkäyminen sai suuret mittakaavat. En muista koska olisin itkenyt näin paljon.

Se miksi kirjoitan tästä edelleen on se, että en halua kenenkään kokevan vastaavaa. En halua kenenkään joutuvan vakuutusyhtiön kusettamaksi. En halua, että kukaan joutuu käymään samat asiat läpi mitä itse kävin. Haluan myös tuoda esille kuinka erilaista on olla yrittäjä kun olla vakityössä. Meillä on ihan erilaiset vastuut. Käytännössä se olen minä kuka on kaikesta liikkeeni asioista vastuussa tapahtui sielä mitä tahansa. ainakin opin tässä sen, että turhasta valittajat saa varmasti multa suoran palautteen  jatkossa:) ja itse en valita enään turhasta. Onneksi ihmisvahingoilta säästyttiin ja menetetty asia on vain materiaa. Silti se vituttaa, että kaikki tehty työ on kadonnut kun pieru saharaan ja kaikki säästöt mitkä on työllä tehty katosi samoin. Tässä varman elellään pyhällä hengellä ja koitetaan nieleskellä.

-Umppu

 

 

 

primebody

51 vastausta artikkeliin “Kun sinua kohdellaan kuin arvotonta!”

  1. Mä suosittelen Turvaa, kun mietit uuden vakuutusyhtiön valintaa. Siellä olen kokenut palvelut jotenkin inhimillisemmäksi ja henkilökohtaisemmaksi, vaikken ole vastaa kuten sinä joutunutkaan kokemaan. Lähitapiolan palvelu on jollain tasolla asiakkaan ulottumattomissa S-pankkiin fuusioitumisen myötä. Näin ainakin minä sen entisenä asiakkaana koen. Mikäli myös pankinvaihto on jollain tasolla mielessä niin käsi sydämellä suosittelen aitoa säästöpankkia, sillä se todella lämmittää mieltä kun henkilökohtaista palvelua saa silloin kun se on ajankohtaista, eikä esim. Lainaneuvotteluun pääsyä tarvi odottaa viikkotolkulla 🙂

  2. Yksi asia mua tässä keississä ihmetyttää ja se on seuraava: Vakuutusyhtiö väittää siis että kyseessä on asennusvirhe, ja sinulla on dokumentit siitä että kyseessä ei ole asennusvirhe. Okei, leikitään että kyseessä kuitenkin olisi asennusvirhe, niin eikö siltikin jonkun (sen tahon kuka on asennuttanut, taloyhtiö tms?) velvollisuus ole korvata, ethän sinä niitä sinne ole asennellut.

    Pointtini: Ei pitäisi olla sun syy, oli kenen tahansa muun mutta ei sun. Eikö sitä puolta asiassa ole käsitelty että ok, mitä jos se on asennusvirhe ja siitä pitävät kiinni, silloinhan sen taloyhtiön tms kuka on paikan rakennuttanut tulee korvata se sulle ja se on sitten heidän ongelmansa, ei sinun.

    Käsititkö mitä ajan takaa? Vittumainen keissi enivei, toivon että helvetti sun osalta alkaisi jo loppumaan!

    • Joo ymmärrän sun pointin. Tässä on kuitenkin se juttu, että asennukset on ollut kunnossa ja ne on tarkastettu. Liitosta mikä on yöllä posahtanut ei voi asentaa väärin. Asennusvirheeseen ei ole myöskään mitään perusteluja, sillä Se on joko kiinni tai auki. Se ei ole vuotanut ennen tätä mitä väärin asennettu liitos olisi tehnyt. Mun pointi on se, että en ala syyttään asentajaa, joka on tehnyt työnsä moitteettomasti. Olen itse vakuuttanut omaisuuteni juuri siksi jos vastaavanlaista on tapahtuu niin miksi vakuutukseni ei korvaa minun menetettyä omaisuutta? Ja jatkoa edelliseen, että kaytännössä koko vakuutukseni on näillä päätöksillä ihan kusetusta, jos syy vieritetään aina jonkun muun niskoille. Tämä vakuutukseni on siis vain lumetta ja siihen vaadin oikaisua.

  3. Kuuluuko vakuutusyhtiösi korvata taloyhtiön virhettä? Miksei taloyhtiötä tarkastella tässä asiassa, ainoastaan syyllisyys kohdistetaan suhun.

    • Loppupeleissä varmasti tämä meneekin sitten taloyhtiön vauutuksen käsittelyyn. Kuten aiemmassa kommentissani kirjoitin niin mun pointti on se etä koko vakuutus on huijausta, jos se ei korvaa missään tilanteessa mitään vaan aina sysätään vastuu jollekkin muulle. Ja palvelu mitä olen saanut on täysin ala-arvoista pelleilyä..

  4. Oot ihan uskomattoman vahva! Oon seurannut sun blogia jo kauan ja tää tapaus on kyllä ihan painajainen! Tsemppiä <3

  5. Huuhheijakkaa!! Aika jäätävää palvelua. Ei riitä sanat oikein kuvaamaan. Hirveästi tsemppiä ja ja komppaan edellisiä, ei putkivahingot voi mitenkään olla sun syytä. Toivottavasti noi asiat selviää ja sielläkin alkaa aspan porukka ymmärtämään asiakaspalvelun käsitteen :/

  6. Samanlaisia kokemuksia myös meilläkin Lähitapiolasta kun omakotitalossamme sattui vesivahinko. Kaksi kuukautta sai taistella mutta lopulta saimme korvauksen vaikka ensin kielteinen päätös tulikin. Nyt kokeilussa on Pohjola, saa nähdä miten tosipaikan tullen se toimii.

  7. Valitusta vakuutuslautakuntaan, heiltä saa käsittääkseni asiallista apua. Itse ollut vakuutusyhtiössä töissä, lähes kaikki yhtiöt noudattavat FINEn suosituksia koska siitä jää jonkunlainen merkintä jos niitä ei noudata.

    • Komppaan täysin Lauraa. Vaadit kirjallisen päätöksen yhtiöltä, jolloin heillä on lain mukaan 30vrk aikaa se toimittaa kun päätös on tehty. Kirjallinen korvauspäätös ei ole siis mikään valmispohjana tulostettu lappu, vaan sinulle yksilöity ”kirje” jossa on selvitetty tapauksen taustat ja päätöksen perustelut. Toimitat sen lautakuntaan 3kk kuluessa ja odotat lausuntoa heiltä. Päätös ei välttämättä muutu, mutta kannattaa yrittää! Lautakunta on täysin puolueeton joten et varmasti joudu heidän kauttaan ”kusetetuksi.”

  8. Pohjolaa en suosittele koskaan enkä kenellekään. Oman firman vakuutukset oli siellä mutta ei ole enää. Tuputtivat ostamaan myrskyvakuutuksen ja kun sellainen sitten yllätyksekseni tulikin, ei Pohjola korvannut senttiäkään koska 30 km:n päässä oleva mittauspiste ei tiennyt kertoa myrskystä ja täysin solmussa ollut vakuutuskohde ei riittänyt heille. Kehtasivat soitella parin kuukauden päästä perään ja ihmetellä, miksi vaihdoin vakuutusyhtiötä.

  9. Parhain yrittäjä vakuutus on Fennia ja varsinkin jos kuuluu suomen yrittäjiin niin alennukset vakuutus maksuista on tosi tuntuvat:)

  10. Aivan järkkyä. Taidan vaihtaa tämän luettua meidänkin perheen vakuutukset toiseen paikkaan. Tosi surullista ja erityisesti juuri tuo miten epäinhimillistä asiakaspalvelua olet saanut:(

  11. Voi hyvänen aika! Viimeinen asia mitä sulle olisin halunnu on vielä tällainen sotku 🙁 Sitä tuntee itsensä välillä tosi avuttomaks täällä ruudun toisella puolella, olet kyllä sellainen taistelija. Toivon sulle vain hirvittävästi voimia ja jaksamista, pidän peukkuja, että saat kaikki korvaukset mitkä sulle kuuluu..ja toivottavasti nämä epäasialliset vakuutusherrat saavat ansionsa mukaan. Törkeää kohtelua.

  12. Taistelimme vakuutusyhtiön kanssa vuosia vähän erilaisen tapauksen kanssa. Palkkasimme lakimiehen, joka oli ennen ollut töissä kyseisessä vakuutusyhtiössä ja hänen avullaan saimme korvauksia. Olisiko hyvästä lakimiehestä apua tässä tapauksessa… Heidän tuntihintansa ovat törkeitä, mutta meidän tapauksessa kannatti, koska korvaukset saimme.

  13. Olen myös itse huomannut, että aina vakuutuksen ehdoista löytyy joku ns. porsaanreikä joka vapauttaa vakuutusyhtiön sitten korvausvelvoitteesta. Lähipiirissä oli eräs keissi missä vakuutusyhtiö kieltäytyi korvaamasta, mutta lakimiehen avulla saatiin korvaukset sitten väännön jälkeen. Suosittelen siis kääntymään taitavan lakimiehen puoleen, joka voisi auttaa asiassa. Kuitenkin nyt puhutaan niin isoista summista, että voisi olla ihan hyvä edes yrittää. Usein myös lakimieheltä saa konsultaation maksutta. Tsemppiä! Tälläset jutut on kyllä v-mäisiä :/

  14. Satunnaisesti luen blogiasi.

    Toivon todella, että jokin media ottaa tämän asian pöydälleen ja hakee vakuutuslaitoksen vastinetta asiaan, mahdollisesti heräävät tuohon että ei hitto, tuleeko tästä suurempaakin julkisuutta. Ehkä menettävät sitä kautta asiakkaitaan ja muuttaa täten korvauskäytäntöjään. Sitä vartenhan vakuutuksia otetaan, että saa turvan elämälleen, *tana :/ Itse olen IF:iin pettynyt aikoinani ja nyt tyytyväinen Pohjolan asiakas. Tsemppiä Umppu kaiken keskellä <3!

  15. Puhelimessa ei kannata tämän kokoisia asioita hoitaa vaan aina marssia dokumenttimapin kanssa asioimaan ja pyytää kaikki mahdollinen kirjallisena.

  16. Tää sun tilanne on kyllä ihan kamala!!! Ootko keskustellu asiasta taloyhtiön kanssa jossa sun kampaamo on vuokralla? eikö sieltäkään esim isännöitsijä osais auttaa? Me tiiäkkö miehen kans puhuttiin tästä sun tilanteesta (ollaan itsekin yritttäjiä) ja mietittiin että pitäskö kaikki omat henk koht vakuutukset vaan lopettaa ja maksaa sama summa mitä menee vakuutuksiin johonki omalle sijoitustilille tai rahastoon koska vakuutushommat on perseestä! jotku vakuutuksethan on vaan lain säätämiä ja niillehän ny ei vaan voi mitään… Meillä on mm. henkivakuutuksetkin mutta ollaan oikeesti kyseenalaistettu niitäki.
    Perseestä koko touhu!

    • Joo kyllä tässä itekkin mettii kaikkia eri vaihtoehtoja ja asiaa viedään eteenpäin aina kun jostain joku päätös tulee

  17. Mulle sattu muutama vuosi takaperin suuri vesivahinko alle vuoden vanhassa uudessa kodissa. Kaikki mitä olin sinne hankkinut tuhoutui,se tunne kun vesi valuu ulkovesta ulos yövuoroo jälkeen kotiin palatessa. ..Ja ei ollut tietoa valuiko se päivän vai pari koska en ollut kotona.

    Vakuutusyhtiö oli tuolloin ifi,vajaassa viikossa sain irtaimiston arvon tilille,tämä vain ilmoittamalla mitä vesivanhingossa tuhoutui. Myös kysyttiin tarviinko hotellia täksi ajaksi.

    Vesivahingon sattuessa paikalle tuli välittömästi rakennuttaja sekä isännöitsijä. Kuivaus alkoi välittömästi. Syyksi paljastui ilmeisesti putkimiehen asennus virhe,lämminvesivaraajan liitos olis huonosti kiinni,ja asunto tosiaa 9kk vanha.

    Minulle korvattiin kaikki heti ja olen saanut kuulla että taloyhtiö ja vakuutusyhtiö varmaan käy vieläkin vääntöä asiasta mutta minun hyvinvoinnin takasi tästä huolimatta vakuutusyhtiö välittömästi. Heillä on aikaa tapella ja odottaa rahoja mutta minulla ei ollut. Suosittelen lämpimästi IFI vakuutusyhtiöt.

  18. Tää on kyl paskinta paskaa mitä voi olla :(( Jos yhtään ”lohduttaa”, niin olipa liikuttavaa, kun linkitin tämän sinun tekstin eräällä vanhemmalle miehelle joka on tuttuni, kun hänellä on ihan saman vakuutusyhtiön kanssa tappelu ollut menossa jo hyvän aikaa, niin kun hän tän sinun tekstin oli lukenut, niin oli laittanut viestiä sinne lähitapiolaan puolustaakseen sinua, mutta ei ollut tietenkään sinua varsinaisesti maininnut, mutta kuitenkin+hän on jakanut facessa tämän sinun postauksenkin <3 Jotenki liikkistä! Tai siis edelleen ihan hirvee tilanne, mut kyllä täällä kaikki, ihan kaikki, on sun puolella <3 Voimia asian suhteen!

  19. eli et saa omasta vakuutuksesta senttiäkään takas? tuskinpa saat talonyhtiönkään.. sen verran velmuja ovat. ikävä kyllä 🙁 tsemppii

  20. Moi umppu, oon seurannut sun blogia ja oot kyllä ihme sisupussi! Nostan hattua. Mulla on yrityksen sekä henk. koht vakuutukset kaikni Fenniassa, erittäin inhimillistä palvelua ja kaikki korvausjutut on menny aina mutkitta. Kirsi Karvinen hämeenkadun toimipisteessä on tosi hyvä yrityspuolen vakuutusneuvottelija. Ja fennialla kohtuu hintaset vakuutukset ja suomen yrittäjien jäsenenä saa alennusta. Tsemppiä!

    Ps. Heitä mulle meiliä jos sua kiinnostaa yhteistyö ompelimon kanssa, meillä käy paljon asiakkaina mm. Morsiammia jotka kyselee monesti suosituksia kampaamoista ja kauneussalongeista. 🙂

    • Joo ehdottomasti voi miettiä joskus jotain yhteistyötä 🙂 Kyllä aion miettiä vakuutusasiat uusiksi kun saan vaan tän pois alta ja vähän energiaa. Mua ei haittaa vaikka vakuutus maksaa jos se toimii 🙂

  21. Umppu, TSEMPPIÄ!!! Oon kihissy kiukusta joka kerta kun kertonu miten vakuutusyhtiö on kohdellu sua. Harmi vaan, että mun kiukku ei oo kovinkaan hyödyllistä tässä tapauksessa. 🙁
    Ota yhteyttä iltapäivälehtiin? Jotenkin tuntuis kohtuulliselta että toi vakuutusyhtiö sais vähän negatiivista huomiota julkisuudessa. (Oliko ihan sairas ajatus?)

    • Ei todellakaan ollut sairas ajatus. Katsotaan minne suuntaan asia nyt menee, mutta aion taistella loppuun asti 🙂

  22. [email protected] sanoo:

    HUOMIO! HUOMIO !! HUOMIO !!!

    Oletko kohdannut vaikeuksia siitä, miten saada luotettava lainaa?

    Tarjoamme henkilökohtaista ja yritysten lainoja, jotta arvoinen yksilöitä, yrityksiä, rahoitus hallitusten hankkeen julkisen ja yksityisen sektorin monilla aloilla kuten kiinteistö-, korut, energia, maatalous, öljy, maksaa velkansa, polttoaine ja kaasu Business, rakentaminen, autot investointilainasta, Publishing, Transportation Automotive autojen osat ja tarvikkeet, vapaa-aika ja matkailu, Mining and Metal Sector, kehittyvillä markkinoilla ja korkean teknologian sisällä teknologia-alan, yritys siis keskittyy tietoliikenne-, ohjelmistojen ja digitaalisen sisällön ja palvelujen
    Ota yhteyttä nyt Robben Louis Association nyt sähköpostitse: Robben Louis [email protected] lisätietoja.

    lämmin Terveisiä
    RL Mainonta Team!
    Robben [email protected]

  23. Oletko miettinyt että haastaisit yhtiön oikeuteen? Koska muuten et tud.näk. saamaan takaisin rahojasi tai muutakaan. Kyllähän oikeudenkäyntikulutkin ovat suuria, mutta olen sitä mieltä että Suomessa ei nykyään mikään toteudu oikeudenmukaisesti ja joa jonkun asian haluaa menevän oikein täytyy olla järeät keinot kasassa. Olet todella vahva nainen ja olet toivon sinulle tulevaisuudessa kaikkea hyvää! Joskus täytyy käydä pohjalla noustakseen pintaan 😉

  24. Moikka!
    Aivan uskomaton tämä sun tapaus !! Todella ala-arvoista kohtelua vakuutusyhtiöltä !
    Meillä on juuri perustettu uusi yritys, jolle otimme kaikki vakuutukset Lähi-Tapiolasta. Tämän sinun tapauksesi johdosta aion huomenna laittaa mailia yhteyshenkilöllemme Lähi-Tapiolaan ja irtisanon kaikki vakuutuksemme. Siirrän vaikka turvaan tai ifiin. En tietenkään mainitse sinua/tapaustasi nimeltä, ellet halua. Mutta jos yhtään tuntuu siltä niin voin kyllä mainitakin ?
    Hirmuisesti tsemppiä sulle ja toivon todella että saat lopulta oikeudenmukaiset korvaukset !

  25. Höpsis mitään oikeudenkäyntiä, kun vakuutuslautakuntaan vaan ja sieltä tulee sitten asiallinen ja oikeudenmukainen päätös 4-6kk kuluttua.

  26. Asennusvirhe tai ei niin. Tekikö putket alan ammattilainen vai teittekö itse ja säästitte? Jos teitte itse niin siinä vaiheessa on huono osoittaa syyttävää sormea vakuutusyhtiötä kohtaan. Ja jos putket olisi tehnyt ammattilainen niin heillä on kyllä vakuutukset tällaisia tapauksia varten. Ikävä juttu, mutta näissä asioissa ei kannata mennä halvimman kautta, vaikka joku tuttu olisikin joskus putkia itse laitellut.

  27. Olen seurannut blogiasi ja kovasti tsemppiä sinulle. Uutisia lukiessa huomasin tämän jutun, jossa myös yrittäjä Lähi-Tapiolan päätösten uhrina http://yle.fi/uutiset/ratsastuksenopettaja_lensi_hevosen_selasta_paalleen__vakuutusyhtio_pitaa_tyokykyisena/8791666. Juttu näyttää olevan televisiossakin A-studiossa aiheena. On nämä kauheita. Omat kokemukseni on tähän saakka Pohjolasta ja kaikki sujuu ok, kun kyse muutamasta satasesta tai tuhannesta eurosta. Mutta savuvahingon kanssa sitten pitikin vääntää kättä ihan tosissaan. Naapuri kiinteistön vakuutus oli Turvassa ja siellä ihan yhtä hankalaa tuntui olevan. Syntyy mielikuva että pienet jutut korvataan mutta isompien vahinkojen kohdalla alkaa vaikeudet.

  28. Meillä myös ollut taistoa Lähitapiolan kanssa. Eivät kumonneet korvauspäätöstä kolarista edes hovioikeuden päätöksen nojalla, jossa todettiin vastapuoli syylliseks. Totesivat vain että ”ette ole toimittaneet mitään uutta todistusta” ja meiltä lähti rahat. Nyt vihdoin myös meillä yhtiön vaihto käynnissä. Kuitenkin, paljon tsemppiä tän kaaoksen keskelle! <3 Heikommat olis jo luovuttanut. Toivon tosiaan, et kaikki selviäis mahdollisimman pian ja teidän koko perhe pääsis palaamaan siihen ihanaan ja tavalliseen arkeen. 🙂

  29. http://yle.fi/uutiset/ratsastuksenopettaja_lensi_hevosen_selasta_paalleen__vakuutusyhtio_pitaa_tyokykyisena/8791666

    Lähitapiola vaikuttaa häikäilemättömältä vakuutusyhtiöltä, jolla ei ole mitään kiinnostusta toimia vastuullisena osapuolena sopimuksissaan. Tuon linkin tytön tarina ja sinun tarinasi vahvistavat varmasti viimeisetkin epäilykset lähitapiolan ammattimaisuudesta. Mikäli vain pystyt, jatka taistelua epäoikeudenmukaista kohteluasi vastaan! Ansaitset sen, mitä sinulle on luvattukin vakuutusmaksujen maksamisesta.

  30. Harmittaa todella paljon sun puolesta! Pohjolasta ollaan saatu hyvää palvelua kotona sattuneen vesivahingon takia. Toivottavasti voitat tuon taistelun!

  31. Tapiolan kanssa oli joskus pikkaisen epäselvyyttä asioista niin sanoin samantien kaiken sieltä irti. Otin Ifiltä vakuutukset ja se on korvannut kaiken mutisematta: varastetusta omaisuudesta lähtien aina kulkuvälineiden hinaamisesta ja sijaisautosta lähtien. Myös taksi- ja hotellikulut ovat korvanneet kun on kulkupeli jättänyt tien päälle ja on jatkuvuusturva. Kertaakaan ei ole tarvinnut mitään tapella.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta