Se on huomenna sitten menoo

Oi että, kun oli taas mieli virkeenä polkiessa töihin. Musiikki antaa kyllä uskomattoman energian. Polkaisun jälkeen painelin suoraan Fressille tekeen selkä treenin. Mää huomaan aina tietyssä vaiheessa dieettiä, että painoja on vaan pudotettava, koska ei yksinkertaisesti voimat riitä ja tänään oli juuri sellainen päivä. Vaikka ulkona on helle niin ainakin Fressillä on hyvä ilma treenata ainakin aamulla. Oon ollut kyllä tyytyväinen ja plussaa tekee myös sijainti, sillä salilta töihin menee alle minuutti. Joskus voi mennä myös keskellä päivää. Fressi on tarkoitettu ennemminkin ihan tavallisille ihmisille, kun taas Wfc on suuntauksellaan keskittynyt enemmän tosissaan treenaviin. Wolffilla on hyvät puolet siinä, että varustelun on kyllä täys 10, kun taas Fressiltä puuttuu esim Hack kokonaan ja kunnon takareisilaite, missä vois näin lyhytkin ihminen toimia. Tykkään itse tehdä sen makuultaan ennemin, kun istuvaltaan, mutta mun kintut on liian lyhyet Fressin laitteisiin 🙁 pikkutankoja painoilla ei oo, siis sellaisia missä on painot valmiina, ettei tarvis kiekkojen kanssa riehua, mutta kyllä mä pärjään 🙂IMG_8049

Vielä on rasvaa kehossa, mutta kyllä siä jotain pientä paukuraa on havaittavissa. Kunto etenee ihan hyvää vauhtia ja ainakaan toistaiseksi olo ei ole yhtään niin kuollut, kuin viimekerralla. 

IMG_8048

 

Huomenna olisikin niin ihana ja kiva päivä tulossa, nimittäin Biancaneven kuvaukset. Me aloitellaan Maikun kanssa jo kukonpierun aikaan PRIMELLÄ, jonka jälkeen teen yhden asiakkaan ja suuntaan kohti Turkua. Sielä sitten vierähtää varmasti koko päivä ja illansuussa ollaankin sitten vasta kotona.   Ihan huippua päästä taas tekemään hieman erilaista työpivää ja nyt onkin sitten kamojen pakkailua, eväiden kokkailuja ja sen semmosta luvassa. 

Meillä tulee muuten meidä työharjoittelija Jenna kesäduuniin ja tekee muutamaa päivää viikossa oppilashinnoin -50%, eli tervetuloa uudistautumaan. Aikaa voi varata aika24.fi palvelun kautta Nyt onkin töissä hulinaa ja hyvä niin. Alkuvuden taantumalle hieman vastapainoa ja paluu arkeen. Työpäivät menee niin vauhdilla, koska on kiirettä ja siitähän mää tykkään. Ainut asia mikä tuottaa vähän ongelmia on mun muisti, koska varauksia tulee niin faceen, tekstarina, whats upilla, puhelimella jne. Ja määhän tunnetustiunohdan aina vastata 🙁 Sikshän meillä on toi nettiajanvaraus, muta kaikki ei vaan koe sitä omakseen 🙂

Donna-SimpsonNyt on aika aloittaa elämäntapa remontti ja pistää läskit liikkeelle. Liikkukaa, sillä se tuottaa teille hyvänolon tunteen ja voitte paremmin. Varsinkin, jos ylipainoa on paljon lähtee se rasva helposti palamaan ja kunto kohenee vauhdilla. On välillä niin surullista katsoa, kun ihmiset ei pääse edes kunnolla liikkumaan niin pahan ylipainon vuoksi. Timmimpi kroppa tuo myös lisää itsevarmuutta ja voit niin sisäisesti, kuin ulkoisesti paremmin. Unohda kaikki tekosyyt miksi et voi tehdä jotakin asiaa ja aseta ne itsellesi enemmin haasteeksi, jotka aiot voittaa. Syö tuoretta puhdasta ruokaa jonka myös valmistat itse. Jos et osaa tehdä ruokaa niin nyt on syytä opetella. Ohjelma kaappaus keittiössä on välillä jotain niin karmeeta katseltavaa ja siinä samalla miettii, miten joku voi syödä noin. Ystäväpiirissäni on muutamia henkilöitä, jotka elävät lähes pelkästään roskaruoalla eikä harrasta liikuntaa. Oon huomannut, että ne ovat kokoajan kipeitä on jos jonkinmoista vaivaa ja tuntuu ettei ne ymmärrä kuinka juurikin se paska ruoka on varmasti yksi syy muiden joukossa juurikin siihen. Huonoja rasvoja, friteerattuja ruokia, eineksiä, kokista, energiajuomia ja usein ainut ruoka on ”täytetty leipä”. Vitamiineista ei ole tietoakaan, sekä hyvistä rasvoista. Fitneksen myötä on myös mun sairastelut loppunut lähes kokonaan. En edes muista koska oon ollut viimeksi kipeä. Vastustuskyky on korkealla jne.

IMG_2226

 

Moni heistä vielä usein syötyään ”mättönsä” puolustelee sitä lauseilla: mää en todellakaan oon mikään fitness, haluan nauttia ruoasta jne. Totuushan on se että oot laska ja et jaksa tehdä itse ruokaa tai ottaa eväitä, syöt epäsäännöllisesti jolloin päivällä on karmiva nälkä ja maha ahdetaan täyteen ruokaa niin että tulee ähky ja viä vähän jälkkäriks suklaata tms. Aamupala on tärkein ateria päivässä ja sitä ei kannata jättää väliin. Silloin kannattaa syödä pitkäkestoista hiilaria, kuten esim puuroa, mutta samalla nauttia myös pieni määrä proteiinia joka pitää sut kylläisenä pidempään. Kaikkihan tietää mitkä on terveellistä ja mitkä ei, mutta ei vaan jaksa tehdä sitä ajatustyötä tai panostaa siihen millään lailla, mikä on todella sääli 🙂

-Umppu

 

primebody

Yksi vastaus artikkeliin “Se on huomenna sitten menoo”

  1. Moikka!

    Kirjoitat ihan täyttä asiaa, mutta oon huomannu että toistat aika paljon samoja asioita melkein joka postauksessa.
    Oon kuitenkin saanu tosi paljon hyviä vinkkejä, niitä lisää! Kiitos hyvästä kirjoituksesta taas! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta