Jos sitä ottais vähän iisimmin

Hitto mää olin eilen vihanen ja omasta mielestäni kyllä ihan syystäkin 🙂 Jos sitä olis tänään parempi päivä kaikinpuolin. Oltiin tosiaan eilen leffassa katsomassa kaamee kanskkunen 3, ja sainkin vähän ajatuksia muualle mikä teki todella hyvää. Samoin kunnon makeat yöunet ilman yhtään katkoa olivat niin tervetulleet. Nyt kun on kisakausi taas päällä niin treeniä on paljon ja kyllähän se myös väsyttää. Käyn 5 kertaa viikossa salilla ja siihen aeroobiset päälle, mitä yritän ripotella vähän sinne tänne, mutta niin että herätyskellon soidessa aika on inhimillinen. Sit jos välillä on todella väsynyt jätän treenin suosiolla väliin ja menen vasta myöhemmin iltapäivällä.

IMG_2398

 

Monilla naisilla on haaveita ja kysymyksiä: miten saan jenkkakahvat tai mahan pois…. Liikuntaa ei valitettavasti voi ihan rehellisesti sanottuna paikantaa vaan kaikki on  lähes kiinni siitä mitä syöt. Jos siideri, leivokset, suklaa, patongit yms maistuu päivittäin niin melkeinpä voi unohtaa litteän vatsan. Se minkä olen itsessäni huomannut on mulla terveellisten elämäntapojen mukana tullut paljon asioita, mitkä oli ennen vaivaksi. Oon aina ollut vilukissa ja palellut, mutta en palele enään, sillä uskon, että verenkiertoni ja aineen vaihduntani on parantunut. Oon todella harvoin enään kipeä eli jaksan uskoa, että vastustuskykyni on parantunut huimasti. Lisäksi kun syön tasaisin väliajoin olen energisempi ja mulla ei juuri koskaan ole nälkä, eli ne ilta mussutukset telkkarin ääressä on jäänyt kokonaan. Moni työssä käyvä ei syö lämmintä ruokaa ollenkaan päivällä ja siksi nälkä on illalla karmea ja silloin saa tungettua suuhunsa kerralla uskomattoman määrän ruokaa. En myöskään käytä alkoholia juuri ollenkaan, koska en halua kuluttaa vapaapäiviäni karmeassa olotilassa, minkä alkoholi mulle tekee. Ne päivät on liian arvokkaita hukattavaks. 

IMG_2814

 

Juon paljon vettä, mikä auttaa moneenkin asiaan. Nukun kunnolla, millä on suuri merkitys jaksamisen kanssa. Nukkumisen aikana keho palautuu ja mieli lepää. Usein menen jo 10 maissa sänkyyn. Kun treenaan aamulla saan päivän ihan erilailla käyntiin, kun että valvoisin myöhään, olisin väsynyt vielä herätessänikin ja aloittaisin työt väsyneenä. 

IMG_1483

 

Kaikki on vain itsestä kiinni ja ilman muutoksia ei saa tuloksia. Edelleen koitan muistuttaa älkää sortuko pikadieetteihin, vaan keskittykkää asiaan kokonaisvaltaisesti. Vaikka lapsiperheissä on kiireistä niin aina löytyy puolentunnnin rako liikunnalle päivittäin. Jos 30 min liikkuu tehokkaasti kerran päivässä tekee jo vain se alun muutokseen. Kehoa ei pysty muokkamaan pelkällä juoksemisella tai lenkkeilyllä, vaan on otettava mukaan kuntosali treeniä. 

Tänään oli kokonaisuudessa parempi päivä kun eilinen 🙂 Mulla oli palaveri mallitoimiston kanssa ja lähdemme mukaan toteuttamaan Miss Tampere kisaa, missä prime vastaa kampauksista. Ihan huippua ja kyseinen kilpailu oli viime vuonna jo hyvinkin tasokas ja toivottavasti taso vain nousee ja kilpailulle saadaan enemmän näkyvyyttä. Loppukilpailu on päivää ennen Expota, että saa nähdä pääsenkö itse kilpailun finaaliin tsekkamaan tytöt mutta tästä myöhemmin lisää.

20110404-122549

 

Innolla seuraan osallistujalistaa miesten määnkiini sarjasta, johon on tullut jo aika paljon osallistujia. Pro elite teamiltähän on tulossa 4 kilpailijaa kyseiseen sarjaan. Kirjo tulee varmasti olemaan suuri, koska kaikki äijät laitetaan samaan sarjaan, joten luvassa on pitkää ja pätkää ja varmaan lihaa ja laihaa. Tää sarja tulee olemaan tulevaisuudessa todella kova juttu ja jaksan uskoa, että classic tulee jäämään unholaan. Sarja eroaa muista miesten sarjoista sillä, että siinä arvostellaan myös kokonaisuutta, eli myös kasvot, hiukset ja koko lookki on oltava kunnossa. Uskon, että komeudella saa myös extra pisteitä. Poseeraukset ovat pehmeenpiä ja rennompia, eikä lavalla pullistella lihaksia. Aivan huippu saada uus sarja Suomeen. Nyt käydäänkin sarjoissa muutosvaiheita ja niin kehonrakeenus naisissa sekä miehissä on jäämässä pinempään suosioon, koska maailmalla rullaa fit muoti. Niin määnkiinissä, kun bikinissä on mahdollisuus saavuttaa unelmien (kaupallinen) kroppa terveellisillä elämäntavoilla ja kyllä myös sillä kaurapuurolla. Eli ei oo pelkoo, että tarviin partakonetta 🙂 

IMG_2448

 

Huomenna on Fressin bileet ja mää en oo valmistautunut yhtään, joten nyt ysäri lookin suunnittelu alkakoon.

-Umppu

primebody

8 vastausta artikkeliin “Jos sitä ottais vähän iisimmin”

  1. Moikka,

    On jo pitkään pitänyt kysyä sulta sellaisesta asiasta, että tuliko sulle raskauden aikana raskausarpia tai onko vatsan iho veltostunut? Jos on, niin millainen sun vatsanahka on nyt kun oot timmissä kunnossa?

    Olen laihtunut ja kiinteytynyt treenillä ja ruokavaliolla nyt puolen vuoden aikana lähes kokooni ennen raskauksia (2 synnytystä) ja alan olla suht hyvässä kunnossa. Nyt huomasin, että mitä timmimmäksi tulen, sitä ryppyisempi on vatsani 🙁 Raskausarpiakin on, mutta ne eivät niinkään ole ongelma, vaan tuo ryppyinen nahka. Onko vinkkejä siihen onko mitään enää näin jälkikäteen tehtävissä?

    • Joo mää oon käynyt ottamassa vatsaan mesoterapiaa ja on sen nahkan eteen tehty töitä. Just tänään on luento Metsolla, missä plastikkakirurgi kertoo esimerkkejä äideille ja mitä kaikkea on mahdollisuus tehdä löysälle vatsanahkalle

    • Ok, kiitos 🙂 Asun niin kaukana, niin tuonne en olisi jokatapauksessa päässyt, mutta pitääpä alkaa selvittelemään tuota mesoterapiaa. On nimittäin vähän tylsää, jos on ihan hyvä vatsa, mutta nahka pilaa sen ryppyisyydellään :/

    • Plastiikkakirurgi, lääketieteen tohtori
      Kai Saariniemi tulee luennoimaan plastiikkakirurgisista hoidoista. Yhtenä aiheena on esimerkiksi meille kaikille äideille tuttu, raskauden aikana venynyt vatsa alueen iho. Kaikki on tervetulleita!!! Luennolla mukana myös Biancaneve, DrLauranne ja Sporttimekka.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta