Kaukana kauneudesta

Nyt alkaa aeroobisen hinkkaus. Eilen illalla tein vielä 45 min aeroobista, kun en sitä aamulla ehtinyt tekemään ja samoin samalla hommalla alkoi tämä aamu. Reippaana ylös 5.30 kahvit tulille ja crossarille. Mulla on sellainen siis kotona, joten se helpottaa huomattavasti harrastustani ja sen vaatimia aeroobisia. Hirveellä kiireellä salille ja aamupala minigripistä pussipysäkillä. Ajattelin aikaa säästääkseni olla käymättä välissä suihkussa ja säälin jo valmiiksi vieruskaveria bussissa. Onneks ilo oli mun puolella, koska siihen istahti joku intialaien ja oon aivan varma, että se oli oikeeti kaatanut pullon Balsamointi ainetta päällensä, koska kyseisen ihmisen poistuttua bussista sain ”nauttia” tuoksusta omaan etappiin saakka. Hyi helvetti mikä käry….

Näytän oikeesti just tältä jokaikinen päivä, enkä suinkaan victorias seacretin uimapukumallilta, niinkuin osa lajiin sukeltanut ”ajattelee. Tänään oli vuorossa selkä ja ei siitä sen ihmeempiä 🙂 

Välillä törmää salilla ihmisiin, jotka tekee laitteilla mitä sattuu. Ymmärrän toki, koska itsekkin olen syyllistynyt vääriin tekniikoihin joskus, mutta pahimmassa tapauksessa se voi aiheuttaa hirveää hallaa ja paikkojen rikkoutumista, joten älä pelkää pyytää apua, koska se voi säästää sinut monelta vammalta.

Monia kiinnostaa peppu treeni mitä teen. Hyviä liikkeitä on prässi jalat ”levällään, hack kyykky väärinpäin, yhden jalan vaakaprässi, yhden jalan nousut penkille (painot käsissä), pakarapumppaukset, levytanko niskantakana kyykyt, sekä kyykyt toinen jalka edessä, taljassa pakarapotkut nilkkaremmillä jne. Ohjeita löytyy paljon netistä ja kaikilta saleilta melkein saa ohjatun ohjelman. Netistä löytyy myös paljon treenivideoita esmi Nathalia Melolla on hyviä peppu tibsejä, ja hän jos joku omaa maailman parhaat pakarat. Toivottavasti oli jotain apua.
Tässä on vähän kuvamateriaalia, mitä on FASTI:lta tulossa. Olin mukana meikkaamassa ja kampaamassa, toki juuri tämä kuva ei tuo ”omaa työtäni” parhaiten esiin. kuvat on ottanut Mike Sirèn. Innolla odotan muitakin otoksia päivältä. Kuvat on aivan mahtavia ja meillä oli huippu teami mukana kuvaamassa.
Tänään ehdin työpäivän lomassa hetken nautiskelemaan. Meidän PRIMEN Miia teki mulle kasvohoidon, joka sisälsi ihonpuhdistuksen, pari härveliä, hierontaa, naamioo ja mitä kaikkee. Nukuin melkein kokoajan tai sellaista koiranunta. Vaikka oon rasvauksen ammattilainen hankin tänään Anubis sarjan silmänympärysvoiteen, jota mun olis jo kuulemma pitänyt käyttää jo 10 vuotta.

Nää tuotteet on todella hyviä, riittoisia, miellyttävän tuoksuisia ja hyvä hinta-laatusuhde. Naurettiin kun Miia sano, että ihanaa nyt sun iho hehkuu ja mää sanoin, että näytän haudasta nousseelta, kun oot kuorinut mun kaikki itseruskettavat naamasta :). Kasvohoidossa olisi hyvä käydä noin kerran kuussa. Moni nainen ei käy ollenkaan, joka on musta kummallista. Iho on myös naisille se yksi tärkeä asia itsetunnon ja itsevarmuuden kanssa. Oon sitä mieltä, että itseensä kannatta aina sijoitta, jos se tuo hyvän mielen ja parantaa omaa elämänlaatua.

Vielä reilu viikko lomaan, jota oikeesti odotan, kun kuuta nousevaa. Aikaa perheen kanssa ja mihinkään ei oo kiire. Just tsekkasin, että hotellissa onkin oikein kunnon sali, joten kun muu perhe nukkuu voin käydä rauhassa treenamassa.  Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
Umppu

primebody

13 vastausta artikkeliin “Kaukana kauneudesta”

  1. Hey Umppu – ja hyvää alkanutta viikkoa myös sulle! Kiitos tästä postauksesta (ja postista). Koetin etsiä Anubis-tuotteita googlaamalla, muttei niitä ilmeisesti ihan mistä vain saa? Haluaisin mielelläni kokeilla, vaikuttavat hyviltä. Myös suosituksia kasvohoitoihin ja -hoitoaineisiin kotosalla otetaan ilolla vastaan. <3 p.s. mielettömän hieno mainoskuva!

  2. Heippa! Kiitos ihanasta blogista! Mietin täällä kovin, että miten kannattaa jaksottaa salitreenit. Milloin jalat, kädet, yms? Miksi ei voisi vetästä vaikka kaikkia kerralla salilla joka kerta ja kävisi 4-5xviikossa salilla? Olen kovin yrittänyt etsiä netistä tietoa, mutta en vain löydä… Kiitos tosi paljon jos jaksat tähän vastata! Mukavaa kevään odotusta!

  3. Jokaista lihasryhmää kohti on tehtävä useampi liike, jos haluaa kehittyä 4xviikosss joka kerta kaikki läpi on ihan turhaa. Jos treenaat esim jalat (etureisi, takareisi, pakara, pohkeet) jokaista lihasryhmää kohden olisi hyvä olla useampi liike, kestää palautuminen n. Viikon!! Periaatteessa ei ole väliä minä päivänä teet minkäkin mutta yhtenä päivänä yksi lihasryhmää 🙂

    • Okei. Kiitos tuhannesti! Ootko täällä julkaissut sun salitreeni ohjelmaa tai edes jotain suuntaa antavaa? Yritän juuri etsiä sitäkin netistä, hyvää salitreeniä, mutta täällä on niin paljon eri vaihtoehtoja etten osaa päättää ja kun alottelija olen niin.. ääh.. Vaikeeta. Onko vinkkejä?

    • Suosittelisin sullekin, että hankit saliohjelman joltakin ammattilaiselta, joka osaa asiansa. Erilaiset treenijaot sopii erilaisille ihmisille ja ei voi väittää, että kaikille esimerkiksi sopii samanlainen treenijako kuin Umpulla. On ihan paskapuhetta, että yksijakoisella (eli kaikki lihasryhmät samana päivänä monta kertaa viikossa) ei voisi saavuttaa tuloksia. Se voi sopia esimerkiksi sinulle paremmin kuin vaikka se, että treenaisit jokaisen lihasryhmän samana päivänä.

    • En mää nyt asiaa ihan noin tarkoittanut, mutta kysymyksen kysyjä vaikutti että on ”pihalla” ehkä selkeyden vuoksi! Mutta jos esim teet 4 kertaa jalat viikossa miten palaudut?? Entä jos lisäät siihen vielä kädet, selän ja olkapäät? Milloin ne palautuu??

    • Yksijakoisella ohjelmalla tehdään mielellään pelkästään monta lihasryhmää kattavia isoja perusliikkeitä (noin 5-7 kappaletta /treeni), joten se vaikuttaa eri tavalla kuin se, että teet yhtä lihasryhmää kerralla ja treenaat sen ihan piippuun monella erilaisella eristävällä liikkeellä. Tuosssa vähän lisää asiaa treenijaoista: http://lihastohtori.wordpress.com/2012/10/01/treenijako-tikka/

    • Ei kannata aina ottaa ihan niin kirjaimellisesti…. Jos on ihminen kuka ei oo koskaan treenannut suosittelen aina ammattilaista …. Tää on vähän sama homma kun kerran joku sano et se on ihan sama mitä syö kunhan on oikee määrä kaloreita…

  4. Hei! Mikä olisi hyvä itseruskettava tuote kasvoille ja vartalolle? monista tuppaa tulemaan näppyjä… Kiitos hyvästä blogista!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta