I Love my Booty

Aika itsekästä sanoa, mutta rakastan pyllyäni. (Kuvassa on myös mun uudet housut BodyActionista.) Kovan treenin tulos alkaa näkymään ja mun vanha lättä lanapylly on nyt historiaa. Jumpaan pakaraa 4 kertaa viikossa ja oon jopa koukussa siihen. Pakara on osa, mikä on monella kilpailijalla aika olematon ja sen treenaaminen joskus unohdetaan lähes kokonaan. Moni sanoo, että kyykkäämällä saa hyvän pyllyn, mutta mää en esim ite kyykkää ollenkaan:) tai joissain treeniohjelmissa on ollut kyykky jalat yhdessä (pylly koskettaa penkkiä) smithissä, mutta nyt kyljen vuoksi en voi tehdä sitäkään. Pyöreän pyllyn voi siis saada pitkillä toistoilla tapahtuvassa treenissä, toki siihen vaikuttaa myös pakaran muoto ja geenit. Ainut homma tässä perberissä on, että se ei enään todellakaan mahdu minnekkään, eli ne farkut on historiaa ja olen siirtynyt legginsien ihmeelliseen maailmaan.

 Alan yleensä heti kisadieetin alussa käyttämään BodyShopin suklaarasvaa. Se on maailman kosteuttavin voide ja iho tuntuu aamurasvauksen jälkeen vielä illallakin pehmeältä. Oon muutenkin rasvan läträäjä, mutta mulla on aina ollut hyvä ja elastinen iho vartalossa, mistä on hyötyä esim kisavärien laitossa.(Mulla ei myöskään tullut raskausarpia) Jantanan kanssa, mulla ei oo koskaan ollut mitään ongelmaa vaan se on levittynyt hyvin tasaisesti ja imeytynyt nopeasti. Olen myös laittanut aina aamulla ennen ensimmäisen värin levitystä kerrosksen rasvaa. Osa suosittelee että kuori, kuori, kuori, mutta itse lisään siihen vielä kosteutuksen ja väri on ollut oikein hyvä.

Mää oon joutunut tänään taas oikeesti tosissani taisteleen, mun makeen himoa vastaan ja se on ollut ihan hirveetä. Kromia taas naamaan, että kestää. Toivon sydämeni pohjasta, että huomenna tää on ohi ja voin taasen jatkaa normaalisti ajattelematta karkkia kokoajan. Miks ylipäänsä kaikki epäterveellinen on usein just ”himon kohde”? Mää oon lopettanut kokonaan juomasta esim pepsimaxia enkä käytä funlight mehuja tms. Ennen eli oikeastaan pitkälle päivää kahvilla, röökillä ja redbullilla ja illalla kun pääsin kotiin söin itseni aivan jäätävään ähkyyn, kunnes Minna ja Kimmo pisti mun ruokailut aivan uusiks. Ihan viikon jälkeen huomasin aivan järkyttävän eron: energiatasossa, virkeydessä ja en tuntenut enään samanlailla sitä hirveetä nälkää töiden jälkee, kun olin syönyt tasaisin väliajoin. Mun tekis mieli repiä kaikkien ihmisten käsistä energiajuomat, suklaat, bigmacit jne ja sanoo, ett älä syö tota paskaa. Epätreveellinen ruoka ei ainakaan auta asiaan saamalla lisää vastustuskykyä, voimaan hyvin, olemaan energinen jne. Toinen asia mikä on lähes kaikilla Suomalaisilla se ongelma on iltasyönti. kun tullaan töistä kotiin niin ahdetaan leipä, jos toinenkin, siideriä, pitsaa, karkkia, sipsiä, ranuja, limsaa yms. Ilalla enne nukkumaan menoa olis hyvä syödä lähes pelkästään proteiinia eli esim maitorahkaa, munia tms. Keho ei tarvitse nukkuessaan hiilareita.

Mää riipasin just tunnin päiväunet piikkimatolla takkatulen loimussa ja voin kertoo, että oon kun uudelleen syntynyt. Nyt vielä saunaan ja kunnon venyttelyt ja valmistautuminen huomiseen työpäivään

-Umppu

primebody

9 vastausta artikkeliin “I Love my Booty”

  1. Voi video mikä berberi! Oon kade.. 😀 Täällä on ainakin peukut pystyssä sun puolesta! Ihailen muutenkin sun tahdonvoimaa ja sitä kuinka olet yrittäjä ja vieläpä äiti. -Helmi

  2. Olisi kiva jos tekisit jonkun postauksen käyttämistäsi ”pyllytreeneistä” niistä voisi saada ideoita myös omaan treeniin, ainakin tuo on näyttänyt sinulla toimivan!:)

  3. Hei Umppu!Olen itsekkin jo pitkään ”kuolannu” juuri noita housuja, mutta en ole uskaltanu tilata tuon -one size:n- takia, jos jääkin jostain lörpöttäkään eli eivät olekkaan tarpeeksi napakat :/ Mitä luokkaa sinulla on lantion ja reiden ympärys? koska sinulle nuo näyttävät istuvan todella hyvin 🙂 Olemme samanpituisia, mutta sinä huomattavasti timmimmässä kunnossa 😀

  4. Heiipa!Jos ei se peppupostaus luonaa,eikä onnaa,ni voisitko kertoo ees vähän mitä liikkeitä teet? Mä ku en tie kun askelkyykyn tai -kävelyn,joilla siihen peppuun voi saada jotain liikettä :(Lisäksi kiinnostas tietää,et miten pystyt noita pakahommia tekee noin monta kertaa viikossa?Kiitos jo etukäteen 🙂

  5. ^^ Olisin myös kiinnostunut tietämään vastauksia noihin kysymyksiin. Vai vastailetko enää näihin vanhempiin blogiteksteihin?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta