Mittauksia

Tänään aamulla painelin varalan urheiluopistoon kehonkoostumus mittaukseen. Siinä ei kauaa mennyt ja tuloksetkin sain heti käteen. Todella mielenkiintoista ja suosittelen kaikille. Omat arvoni oli kaikki hyvät (normaalit) ainut mikä ”ihmetytti” oli rasvan määrä kehossa ja jumaliste sitä oli paljon, eli ei muutakun cardioo. Nyt ei auta kun tehdä se mikä on tehtävä ja jos ei tee ei voi valittaa. Tänään en mennyt treenamaan vaan pidin välipäivän, koska mun kintut on niin hiton kipeet, että kävelykin on jo tuskaista. Vaikka pidän kiinni rutiineista, ei se tarkoita sitä, että en voisi pitää välillä lepopäivää kun siltä tuntuu. On tärkeää, että keho ja mieli on mukana siinä mitä teet, nii turhilta vammoilta säilytään. Ja varsinkin nyt kun olen ”vammainen” niin sitä suuremmalla syyllä ei ole varaa virheisiin.

venyttely on todella tärkeää treenatessa painoilla. Itse suosin treenin jälkeen pitkiä venytyksiä. Liikkeen aikana saatan (esim spakaadissa) tehdä välillä 5 sekuntin jännityksiä ja rentouttaa takaisin venytykseen. Silloin saan lisää maximi venytystä. Esim mun takareidet on aina ollut kireät ja joskus saatan lojua venytyksessä vaikka 10 minuuttia, silloin kun teen syvävenyttelyä.

friends <3 Minä Ja Alona

Väillä käydään Alonan kanssa venyttelemässä oikein kunnolla, muta nyt on ollut yhteinen aika vähän kortilla:)

Sunnuntaina jälleen leireillään ja tässä siitä infoa 🙂 Nää on ihan hauskoja juttuja ja välillä tekee hyvää käydä piipahtamassa muualla kun sielä koti salilla. Jos siis haluat mukaan niin ota yhteys Noraan 
Laitoimme Bikini fitneksestä tutun Nora Vuorion kanssa tietotaitomme yhteen ja haluamme auttaa Fitnesslajeissa kilpailevia naisia löytämään esiintymisen ilon, rentouden ja lavasäteilyn.
Vuoden 2013 toinen pose & mental camp järjestetäänkin sunnuntaina 20.1. Pyydämme ystävällisesti osallistujia saapumaan paikalle hyvissä ajoin (10-15min ennen leirin alkua). Varaa mukaan avoin ja iloinen fitness mieli, poseeraus vaatteet, korkokengät ja juomapullo + eväät. Poseerausvaatteet voivat olla bikinit, mikroshortsit + toppi , trikoot + toppi tai joku muu kireämpi ja linjakkaampi asu, jossa viihdyt parhaiten.
Maksu tapahtuu käteisellä paikan päällä 35€. Varaathan tasarahan, kiitos.
Jos jokin asia askarruttaa tai haluat jonkin tietyn asian käsittelyyn leirillä, voit laittaa meille etukäteen sähköpostia; [email protected] tai [email protected]
Leiripäivän aikana opettelemme esiintymistä ”kisalavalla”, korkkareilla kävelyä, poseeraamista, kehonhallintaa, ilmehdintää ja hymyn tärkeyttä.Lisäksi osallistujat perehdytetään mentaalivalmennukseen ja jokainen saa työkaluja oman henkisen hyvinvoinnin parantamiseen, erityisesti jännityksen hallitsemiseen sekä hyvän flow’n käynnistämiseen tilanteessa kuin tilanteessa. Mentaalivalmennuksessa käytetään NLP-tekniikoita.
AIKATAULU
Turku su 20.01.2013 klo 14:00 – 16:30
Osoite: Wellness & Fitness Maija Grace, Linnankatu 61 20100 Turku
Leiripäivän ohjelma (vetäjillä oikeus muuttaa järjestystä)
Leirin vetäjien ja osallistujien lyhyt esittely (milloin kilpailee & missä lajissa)
Kehoa & mieltä avaava alkuverryttely
NLP harjoitus – jännityksen poisto
Ilmeiden ja eleiden merkitys fitnesskilpailuissa
Bikini Fitness lajina
Posetreenit ryhmissä
Q & A
NLP harjoitus – hyvän fiiliksen ankkurointi
Tilaisuus päättyy
Menossa mukana:
Maamme johtava Fitness, luistelu- ja tanssiasuja suunnitteleva ja mittatilaustyönä tekevä yritys Biancaneve. Kisakengät ja kisavärit (Jan Tana) saa myös Biancanevestä (www.biancaneve.fi)
Leirin alkua odotellessa voitte käydä tykkäämässä facebook-ryhmistämme: SoulSisterz & Team Nora
Tykkäämällä facebook sivuista saatte ensimmäisenä tietoonne uusimmat kuulumiset ja tapahtumat 
Tervetuloa!

Iloisin terveisin,
Eveliina ”Eve” Pöllänen
Owner
SoulSis Oy / FitSoul
+358 (0)44 50 55 888
[email protected]
[email protected]
primebody

14 vastausta artikkeliin “Mittauksia”

  1. Heippa! Oon kyllä kuullut että tuo inbody mittaus ei ole kovin luotettava menetelmä… Kaikki tutut ketä on siinä käyny kauhisteli rasvojaan, ja sit ku tehtiin pihtimittaus niin ihan eri lukemat!! Eli älä suotta kauhistu, vika voi olla ihan oikeesti siinä menetelmässä 🙂

  2. Mä oon käynyt samaan aikaan pihtimittauksessa & Inbody 720 laitteessa. (Niissäkin on paljon eroja..) Tulokset olivat kutakuinkin samat. Se on muuten ainut jota urheilijat, tutkimuslaitokset sekä sairaalat käyttävät. Selvittelin skeptisenä asiaa ennen mittauksia ja siksipä olen tossa Inbodyssä käynyt tasaisesti tsekkailemassa rasva & lihasten määrää 🙂

  3. Kiitos aivan ihanasta blogista, olen mielenkiinnolla seurannut sitä jo pidemmän aikaa 🙂 Olisiko sinulla sähköpostiosoitetta johon voisin ottaa yhteyttä?

  4. Hei, tiesitkö että pitkiä venytyksiä ei suositella tehtäväksi kuormittavan liikuntasuorituksen jälkeen? Aiheesta on useampiakin tutkimuksia ja venyttelykirjoista löytyy tarkemmin tietoa. Vammariski kasvaa kun ”liian lämpimiä” lihaksia lähtee maksimaalisesti venyttämään. Tulipa mieleen vaan, kun aktiivisesti blogiasi luen ja hyviä juttuja kirjoittelet 🙂 pisti silmään lähinnä, ettei vaan mitään vammoja tule!

  5. Laitteet, jotka mittaavat arvot lähettämällä pienen sähkövarauksen kehon läpi (esim. InBody), arvioivat aina rasvaprosentin yläkanttiin, se on ilmeisesti ihan niiden ominaisuus. Näin olen ainakin jostain lukenut.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta