Kohta lähtee…

Mulle on muodostunut yks tärkeimmistä asioista hyvään treeniin,,, musiikki. Ennen en kuunnellut sitä ollenkaan, mutta nyt oon ihan koukussa. Mua ei huvita hirveesti jutella treenatessa. Joskus vaihdan muutaman sanan kavereiden kanssa. Vaihtelen soittolistaa tasaisin väliajoin ja nyt on menossa vanhoja biisejä. On hauska muistella kuinka on ollut kiskalla räkimässä, kun samalla tekee treeniä mun top 10 satunnaisessa järjestyksessä

1. Leila.K Electric
2. Madonna Gang Bang
3. Alex Kunnari Sweet melody
4. Sash Ecuador
5. Basshunter Boten Anna
6. She Wolf David Guetta
7. Hey Mr.dj Get Up
8.Temperature Sean Paul
9.True believer E-type
10.Vamos a la Playa Loona

hahah oikeen itteenikin naurattaa noi biisit 🙂 Ja mulla on eri treeniin eri biisit. Jos esim teen aeroobista kuuntelen aina todella nopee tempoista musiikkia ja taas venytellessä kuuntelen hitaita, joita en käytä treenissä koskaan. Nopee tempoinen musiikki auttaa myös telkemään nopee tempoisen treenin.  Suosittelen kokeilemaan musiikia treenatessa, koska silloin olet omassa maailmassa ja keskitytkin vain siihen olennaiseen.

Nyt kun kaikki on tehnyt uudenvuoden lupauksen uudesta paremmasta elämästä onkin siteen kysymys kuka sen pitää ja kuka ei. Ne pienet liikuntapiikit on varmaan kaikille tuttuja. Eka innostutaan ja sitten kun tullaan kipeeks jää koko salilla käyminen ja syödään miten sattuu. Mulla alkaa kohta dieetti (jossa saan syödä paljonkin ruokaa, mutta oikeanlaista) ja oon nyt henkisesti valmistautunut siihen. Jos ei sen kummempia kisa tavoitteita ole niin oikeesti salli itselle se yksi päivä viikossa milloin saat syödä mitä vaan. Se on miljoona kertaa parempi kun se että syöt jokapäivä jotain ”kiellettyä” niin ei se paino vaan tipu.

Laita se yks viikolopun ”ryyppy reissuraha talteen ja palkkaa treineri. Panosta itseesi ja näytä juuri siltä miltä haluat näyttää. Älä luovu unelmastasi, koska olen varma että kukaan ei tunne oloaan hyväksi ylipainoisena? Pyydä apua niinä heikkoina hetkinä ystäviltä ja perheeltä ja jatka vaikka verenmaku suussa.

Tänään treenasin käsiä ja rintaa. Oon kokovartalo kipsissä ja lisäks leuassa on jäätävä menkkafinni 🙂 Tän viikon treenit Kimmon ja Minnan kanssa on tuottanut (hyvää) kipua ja kävelykin on hiton vaikeeta. Lisäks leijuin tossa taannoin hienosta lumiliukumäestä niin tänään sitten kävin lääkärissä ja kylki on sitten revähtänyt…… vittu ihme….. No sillä voi treenata niin ettei revi lisää, eli kevyempää painoo kehiin .

Mulla oli vuosi sitten vatsalihakset ja nyt ne on ollut jo kauan kateissa. Tässä on itsellekkin hieman motivaatiokuvaa kisakautta ajatellen. Kilpailen siis alle 163cm sarjassa bikini-fitneksessä. Meillä onkin tulossa aika kova ryhmä ja voin kertoo, että vapari fitneksen taso heittää tänä vuonna häränpyllyä, jos saadaan kaikki teamiläiset lauteille. Sinne on ihan turha mennä tekeen lentokuperkeikkoja, tai jos ei ole minkään näköistä voimistelu taustaa The game is on 🙂 Tistelgren, Hiljanen ja Pajunen ja homma on taputeltu 🙂 Samoin bikiniin on tulossa kovia tyttöjä, mutta kilpailun tasosta on vielä vaikea sanoa mitään, koska uskon edelleen osallistujamäärän yllättävän kaikkia.

Näihin kuviin ja tunnelmiin hyvää viikonloppua <3

primebody

5 vastausta artikkeliin “Kohta lähtee…”

  1. Toi on totta että musiikki on tärkee osa treeniä!:D ite kans saa siitä poveria!! Piia on muuten aivan jäätävä noissa akrobatioissaan 😉 ollaan harrastettu samassa joukkueessa cheerleadingiä ja se tyty on vaan niin tykki kaikessa mitä se tekee 😀

  2. Tykkään kovasti lukea sun blogia, hyviä vinkkejä itsellekin 🙂 Nuo sun treenikengät on hienot, onko ne minkä merkkiset? 🙂

  3. Totta, treeni ei kyllä kulje yhtään, jos ei kuulu hyvää musiikkia 🙂 Nuo sun treenikengät on hienot, onko ne minkä merkkiset? 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta