Biksujen suunnittelua

Tänään oon tavallaan vapaalla, vaikka illalla käyn tekemässä muutaman asiakkaan. Hirveetä kyytiä aamulla Biancaneveen ja Vili oli mukana, joten myöhästyminen oli taattu. Yleensä en oo koskaan myöhässä ja inhoon myöhästeleviä ihmisä, tai no inhoon ja inhoon….Viime kisoissa rokattiin oranssilla, mutta nyt on ihan uudet setit luvassa. Aina ystävällinen henkilökunta oli hymyssä suin vastassa. Ehdotin mun jäätävät ideat ja ehkä niistä saadaan ainakin osa toteutettua. Hommahan menee niin, että ensiks on suunnittelu palaveri ja sitten lähempänä kisoja on sovitus ja ja viimeistely. Bikinien kuuluu/pitää olla kireät, joten muutama kilo painossa vaikuttaa ja siksi viimeiset sovitukset mahd lähellä kisoja. Eli mun sovitus on siinä maaliskuussa. Täällä myymälässä on niin kaikkea ihanaa kiilyävää glitteri tavaraa, etä voisin viettää siellä tunteja hypistelemässä kaikkea.

Nyt on tapahtunut selkeä fitness ilmiö, mikä on vastava kun hetki sitten oli karppaus. Kuntosali yrittäjille varmaan lottovoitto, mutta salilla kävijöille ei. Mää itse edelleen suosin ”mummo” vuoroo eli heti seiskalta treenaan ja ehdin siitä hyvin töihin ysiks. Muutaman kerran oon menny iltasella niin oi ja voi. Sali on niin täynnä, joutuu jonottaan laitteisiin yms. Oon rutiinien rakastaja ja oon tottunut esim aamulla levittään mun kamat koko 3:n metrin penkille ja saan rauhassa levittääkkin:). Mun treenaamisesta ei tulis illalla mitään koska teen paljon supereita ja jos sali on tupaten täynnä, on epäkohteliasta varata itselle monta laitetta. Tosin osalla saattaa mennä yhdessä laitteessa se 15 min kun mää oon jo tehny puoli treeniä. Painan hirveellä raivolla meneen, en juttele, enkä pidä kovinkaan pitkiä palautuksia. Näin säästän aikaa ja saan kaiken ittestäni irti.

Tässä olis sitten vähän tavoitetta ja motivaatioo mulle. Päivittäin katselen tämän upean naisen kuvia ja mietin itsekseni, että jonain päivänä…… Tavoitteet pitää aina asettaa, mutta niiden pitää olla realistiset. Esimerkiksi tulevalla kaudella on vaikea asettaa sijoitus tavoitteita, sillä uusia tulokkaita on niin paljon mukana ja edelleen lavalla saattaa olla se 40 tyttöä. Linjauskin voi olla aivan eri luokkaa, kun Expossa. Itse pyrin siihen täydelliseen kuntoon, mutta siinäkin muistan treeni ”vuoteni” eli siis olen treenannut kevään kisoihin mennessä 1,5 vuotta ja toisilla saattaa olla treeniä jo 7 vuottakin takana. Mikään ei silti ole mahdotonta ja muistaen Expon tapahtumat kaikki voi mennä ”vituiks” just sinä sun tärkeimpänä päivänä.

Sooooo sexy 🙂 Mun pitäis tänään oikeesti siivota, koska meille tulee teamiläisiä yökylään viikonloppuna. Meillähän on teamipäivä ja pikkujoulut lauantaina ja sunnuntaina olis viä yhteis treeniä. Mää tuskin voin viä oikeen ehdä mitään, koska arpi on vielä niin tuore ja siinä on tikit. Ne ajattelin kyllä mennä poistamaan heti kun saan luvan. Kävin myös tänään ostamassa apteekista arpirasvaa, jota pitää käyttää noin 60 vuorokautta leikkauksesta. Se häivyttää ja pehmittää arpea. Maksoikin 49e, että luulis toimivan. Samoin meidän Miia Alkaa tekemään siihen mikroneulausta, joka tekee ihoon pieniä reikiä, ja se uudistaa ihoa, ja ihon oman gollageenin tuotanto lisääntyy.

– Umppu

primebody

13 vastausta artikkeliin “Biksujen suunnittelua”

  1. Kun treenaat aamulla salilla, niin mitä syöt aamupalaksi ja kuinka kauan ennen reeniä vai meetkö tyhjällä vatsalla? 🙂 Tiedätkö, miten nämä bikinien alkukarsinnat menee kun ei ole tulokaskisoja? Suljetuin ovin vai yleisön edessä ja kuinka paljon kerralla pudotetaan ja montako ”kierrosta” käydään?

  2. Nyt oon välillä syönyt buddingia tai munakkaan tai protskujuoman. Jos teen aeroobisen juon vaan kahvia ja sit jos teen treenin perään syön välissä ja treenin jälkeen palautus juoma .Ihan hyvä ettei oo tulokas kisaa koska varmaan 90% on tulokkaita, ei siis oo järkee. Ihan lavalla tapahtuu kaikki. En tiedä tarkalleen miten se homma menee mutta voin selvittää

  3. en tiedä ootko ostanut juuri samaa arpirasvaa mitä mulla on ollut, mutta mulla ainakin katosi iso arpi kädestä tuolla melkein kokonaan, kaaduin rullaluistimilla (ilman suojia) ja otin kädellä vastaan, siihen sitten tulikin ”pienet” asfaltti ihottumat…

  4. Ihkut oli noi sun edelliset biksut!! Menee vähän ohi aiheen, mutta osaatko suositella jonkilaisia haskoja/remmejä salille mitkä tukisi rannetta ja ehkä myös helpottaisi kiinni pitämistä?

  5. Kuinka kauan sulla meni synnytyksen jälkeen kun aloit treenaamaan? Ja mistä lähdit liikkeelle ja kuinka kauan meni että sait kilot putoon? Itse tässä omaan parin kk ikäisen vauvan ja polven tähystys edessä tämän vuoden puolella. Sit kun polvi parantunut niin tarkoitus olis taas alkaa kuntoileen ja pudottaan painoa (lähtökohta 169cm & 85kg). Ennen raskautta kävin 5krt viikossa salilla/bodypump/spinnig mutta sitten se tietty jäi.Kovasti motivoit kun tietää että läski ei oikeasti ole ikuista vaan sille voi tehdä jotain 🙂

  6. Mää aloin siis treenaamaan vasta 1,5 vuotta sitten. Olin tekemättä mitään 2,5 vuotta synnytyksen jälkeen. Suuri merkitys on oikeasti ruoalla. Fitfarmilla on musta joku ohjelma minkä voi toteuttaa kotona. En oo ennen käynyt salilla kun vasta nyt sillai että saisin mitään tuloksia:) eli ohjaus on se mitä suosittelen

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta