Give up, give in or give it all

Viikonloppu <3 Sitä on ihan sekaisin päivistä loman jälkeen. Menin vasta 9 töihin ja tänään oli pelkkä aeroobinen, joten lähdin tavallista myöhemmin liikenteeseen. Ei mennyt ihan putkeen toi lenkki. Huudatin musiikkia täysillä ja hoilasin Adam Lamberttia ja kas kummaa juoksin risteyksen ohi…. Ei siinä tullut kun muutama lisä kilometri.

Nyt olis sellanen 6 viikkoo jäljellä kisoihin, jos oikein laskin ja ens viikolla alkaa muutokset. Tosiaan aeroobinen lisääntyy oikein urakalla, uusi treeni ohjelma ja lisäksi vähän kuntopiiriä NAM<3

Monille on epäselvää fitness lajit joten tässä ne kaikki: Body fitness, fitness, bikini fitness ja sitten on ”isommat sarjat”, josta en oikein osaa kertoa. Body fitness ja fitness eroaa toisistaan sillä, että fitneksessä kuuluu mukaan myös vapaaohjelma. Meidän tiimissä on tällä hetkellä Maikku ja lisää on tulossa ensivuonna Piia ja Johanna. Bikini fitneksessä taas haetaan sporttisempaa linjaa ja ei niin erottuvaa lihasmassaa. Bikinissä arvostellaan myös hiukset, meikki,väri, asu, poseeraus eli koko setti. Bikiniin meillä menee minä ja Suvi ja ensivuonna tulee lisää oikein urakalla:)

Jokaisella on oma mielipide ja mieltymys juuri siihen lajiin mitä itse harrastaa. Varsinkin bikini tyttöjä usein ”dissataan” siä ne pyllistelee lavalla… Odottakaapa vaan uskon todella, että bikini nousee ja kovaa. Osallistujamäärät kertovat jo nyt sen. Voin myös kertoa, että laji vaatii aivan yhtä kovaa treeniä, kun muut fitness lajit, mutta treeni tyyli, toistot ja painot on erilaisia. Bikinissä ei haeta sitä maximaalista lihas kasvua niinkuin muissa lajeissa, joten arvosteliat kokeilkaa huviksenne;)

Bikini

Body fitness
Fitness (valmentajani Minna kuka kilpailee jo ammattilais tasolla)

Kilpailuihin ei muutenkaan kannata sännätä ellei ole valmis. Itse osallistuin ensimmäisiin kilpailuihin vasta 8 kuukauden treenamisen jälkeen, mutta valmentajat oli sitä mieltä. Alunperin ekat kisat piti olla vasta nämä syksyn kisat, mutta olen onnelinen, että yhdet on jo takana ja tietää mitä tuleman pitää. Ekoissa kisoissani lihasta ei ihan hirveästi ollut, mutta se riitti 6:n sijaan (ja viidennen kanssa tasapistein;) Mukana oli kuitenkin tyttöjä kenellä on vuosien treenaus takana.  Olen katsonut omaa suoritusta ja ei voi muutakun nauraa:) Jännitin ihan hulluna ja mun kävelytyyli oli hyvin sanoisinko omaperäinen. On paljon mitä parantaa SM-kisoja varten. Edelleen suosittelen ottamaan kehitys kuvia, sillä siihen omaan peilikuvaan sokaistuu. Aion niin antaa kaikkeni SM kisoissa jota varten on silloin vuosi tehty töitä.

Tosiaankin nyt on ihan hirveen moni kiinnostunut lajista niin suosittelen hankkimaan HYVÄN valmentajan. Tätä homma ei kyllä ihan omin avuin pysty toteuttamaan.
Treenatkaa, syökää, levätkää
-Umppu-

primebody

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta