Nyt sitä aurinkoo

Rehellisesti sanottuna nyt on todella masentava viikko ollut ilmojen puolesta. Ei sais valittaa, mutta kohta on heinäkuu einkä ole saanut oltua Suomessa yhtäkään päivää ottamassa aurinkoa nyyh.. Tänään on treeni vapaa päivä, sillä olin poikkeuksellisesti töissä tekemässä hää seuruetta. On se vaan niin ihanaa katsoa, kun toiset on niin täpinöissä 🙂 Muuten en morsiammia tekkään kun vain omia asiakkaita ja tuttuja, sillä ne tai useasti niiden kaasot vaan on niin pommeja, että tarvisi melkein ottaa pari rauhottavaa hahaha. Tämän päivän morsian oli kyllä ihana, eli kyse ei siis ole hänestä 🙂

Siinä olis päivän pala 🙂 Nyt on ollut kaks viikkoa sellainen olo, että kokoajan vain turpoan ja dieetti ei etene. Huomenna on taas punnitus ja saa nähdä mitä vaaka näyttää. Paljonhan mulla ei enää sinänsä ole pudotettavaa, mutaa -100g kin olisi jo helpotus, että dieetti toimii. Vähän nyt on pientä stressiäkin ilmassa muutaman asian suhteen ja se tuntuu aina vaikuttavan mun kroppaan negatiivisesti.

Siinä olis hieman motivaatioo itselle. Joskus on hyvä käyttää motivaatio kuvina ihan omia ja muistella minkä takia sitä kroppansa eteen tekee töitä. Tosta ensimmäisestä kuvasta tulikin ihan yleinen DIRTY läppä, kun ilme ja vielä toi takana oleva valo tekevät hieman ”koomisen yhdestelmän hahaha. Vielä on tohon kuntoon matkaa, siispä treeni jatkuu. Hirveä motivaatio on päällä ja kisa himo. Se kaikki mitä siinä ympärillä on ja se koko touhu on niin kivaa. Meillä onkin kisaamassa sama porukka kun viimeksi Umppu, Maikku, Suvi, A-K ja Heidi ammattilaisten kisassa. Huomenna on P.E.T päivä Wolffilla, jossa treenataan kävelyt kuntoon, perus treeni ja ehkä jotain extraa.

Täydensin tänään mun meikki varastoja ihanilla MSCHIC mineraali meikeillä. Meikit ei sisällä ollenkaan hajusteita, parabeenejä ja sopivat herkälle iholle. Nää on niin mun suosikkeja, enkä vaihtais niitä enään mistään hinnasta. Noi on viä niin söpöjä kaikki purkit <3

Siinä on vielä kaikille pikku (tapani mukaan) ärsyke jota voit rauhassa miettiä, kun käyt viikonloppu kauppa ostoksilla. Btw esim noissa Bacardi breezereissä on ihan julmettu määrä kaloreita ja niitä kun tempasee sen 6 putkeen niin huhuhuh. Jos juotte niin suosittelen kuivaa valkkaria, jossa on vähiten kaloreita 🙂 Hyvää viikonloppua

Vähän se ottaa, mutta paljon se antaa

Mulle on tullut paljon kysymyksiä, joten vastaan niihin tässä ja näin yleisesti kaikille. Jep tupakkalakko on pitänyt ja oon siitä niin ylpee. Hirveesti tulee kysymyksiä niin treenauksesta, kun syömisestäkin. Eli treenaan nyt 4 kertaa viikossa puntilla ja juoksen 5 aamulenkkiä. Aamulenkki vedetään tyhjällä mahalla ja ennen sitä otetaan rasvanpolttajat ja kuppi kahvia. Sen jäleen aamupala, joka on tällä hetkellä puuroa, raejuustoa ja mehukeittoo. En halua puhua sen enempää määristä tai painoista, koska edelleen haluan painottaa sitä, että nämä on tehty juuri minulle ja olen kuitenkin suhteessa normaali ihmiseen hyvin pieni. Tästä painelen yleensä Wolffille missä treenaan siis n.4 kertaa (joskus extraa) viikossa. Ohjelmani on neli jakoinen: jalat, selkä, olkapäät, rinta hauis ojentaja ja jokaisessa teen myös niitä pirun vatsoja. Treenin jälkeen juon palautus juoman whey proteiinia ja glutamiinin ja leuciinin. Syön pitkin päivää n. 2-4 tunnin välein. Lihaa, kalaa, kanaa, raejuustoa, maitorahkaa, kasviksia, munia yms. Joku kysyi syönkö seitä ja miten sen maustan. Voin kertoo että syön, mutta yhtä paskalle se maistuu laittaa siihen mitä mausteita tahansa hahahaha. Varmaan se kermakastike olisi se maukkain vaihtoehto.

Nämä on siis ne ruuat mitä syön kun olen dieetillä. Muuten lisään päivittäiseen ruokaan: hedelmät, merjat ja milloin mitäkin. Pyrin aina syömään 2-3 tunnin välein olen dieetillä tai en. Ehkä se helpoin tapa aloittaa on juurikin se, että syö tasaisin väliajoin ja ottaa eväät töihin. Unohtaa arkisin ne täytetyt patongit, kolmioleivät, vanukkaat, suklaapatukat, ranskikset, sipsit yms. Kerran viikossa voi hyvinkin pitää herkkupäivän, jollei kilpaileminen ole mukana kuvioissa.

Sitten treenaus: Teen usein sarjoja 3×10-15 toistoilla. Painoissa on vaikea sanoa, sillä ne TIETENKIN riippuvat liikkeistä. Ohjelma on suunniteltu minulle, jolla koitetaan saada ne heikkoiudet vahvemmiksi ja vahvat ylläpitäviksi. En siis suosittele kenellekkään toisen ohjelman kopiontia vaan edelleen ottavan yhteyttä ammattilaiseen. Esim Minna ja Kimmo tekevät ohjelmia ja ruokavaliota ihan myös nille taviksille, ja heillä on molemmilla yli 10 vuoden kokemus. En siis lähde itse neuvomaan mitä pitää/kannattaa tehdä, sillä omat taitoni ei siihen riitä.

Monia kiinnostaa aina se raha, eli mitä mikäkin maksaa. Kaikilla on hieman eri hinnastoja ja riippuen siitä mitä valmennuksella haluat. Jos haluat, että salilla on aina kanssasi joku niin tottakai se maksaa. Mutta edelleenkään ei ole väärin sijoittaa omaan hyvinvointiin. Ajatellaan vaikka kuinka paljon lyhennät auton lainaa kuussa 200-600e noin. Jos saat samalla hinalla unelmien vartalon puolessa vuodessa?…………. Alkaako kiinnostaan? Samalla kun alat urheilemaan, niin ihan vahingossa luovut monesta rahaa vievästä asiasta ja ruokakin muuttuu usein halvemmaksi 🙂

Tänään ei o oikeen mikään menny mulla putkeen ja palaan huomenna hieman positiivisemmissa merkeissä niin saadaan taas lihat liikkeelle <3