Ennen ja jälkeen

Tässä on muutama toivottavasti herättävä kuva. ainakin mut ne herätti:) kuvia viime elokuusta ja verrattuna tähän hetkee. Mää kun luulin olevani ”jäätävä kissa”……. not….

Jos välillä on motivaatio puutosta mitä ei ole, mutta nämä kuvat pysäyttää mut 🙂

Tekeekö jo mieli alkaa liikkua:) Mää en ainakaan lopeta liikuntaa enää koskaan noi kuvat on niin kauheita. 
Monet kuvittelevat että fitness on hirveän pinnallinen laji. No tavallaan on ja tavallaan ei. Kun teet hirveän työn vartalosi eteen niin miksi et näyttäisi sitä muille? Mää ainakin haluan 🙂 Ennen aina vaan toivoin saavani ”unelma vartalon” ja että se joku kaunis päivä vaan tulisi mun luo, mutta niin ei käy edes elokuvissa. Sanoin aiemmin että seuraan omaa kehitystä kuvien avulla. Välillä kun tulee niitä päiviä että mikään ei näytä hyvältä, niin voin katsoa tota ranta kuvaa ja miettiä. Mulle on muodostunut tästä ihan elämän tapa ja kuinka ihanaa, oon löytänyt liikunnan jäleen säännöllisenä  elämääni takas, lman typeriä tekosyitä. Onneks mulla on Minna ja Kimmo ja violetit bikiinit ja en enää tunne tota ”fyysisempää turkoisin hohtoista rantakissa mikä lie….. 
Pari kuukautta takaperin M&K ottivat salilla muutaman kuvan ja Minna sanoi et Umppu nosta jalkaa…. Ei se ihan putkeen menny. Oon ollu niin haipissa tästä treenaamisesta, että oon unohtanu venytellä. Oon kuitenkin venytellyt 10 vuotta n1h/päivä ja esimerkiksi spakaadi ei ole tuntunut miltään, mutta nyt tuntu. Siispä aloitin venyttelyn.
Tänään treenasin rinta, kädet, vatsat.
Yläkroppaa painotetaankin nyt mun treenissä enmmän , koska sinne tarvitsen lisää lihasta. Nostin taas painoja kisojen jälkeen ekaa kertaa ja reeni tuntui todella kovalta. Mulla oli myös mun ihka uudet rannetuet, jotka Marulta kävin hakemassa. Loppu treeniin tein vatsoja 
3x 20 vatsakoneessa, selinmakuu penkillä josta jalan nostot  lattiasta kohtisuoraan ylös3x15, vatsat taljassa 25 kg 3×15 ja lopuksi 3×15 5kg kiekolla vatsat penkissä. Yhteensä siis 195! Teen joka treeni saman määrän liikkeitä vaihdellen 🙂 
Ja lopuksi venyttelyä

Mun omat jalat yliojentuneet, niin joudun välillä soveltamaan. Mutta siis takareidet on ollut jo pitkään todella kireät, mutta aion palauttaa sen vanhaan joustoonsa/loistoonsa. Venytän spagaadeja jalka penkillä eri suuntiin, joka on todella tehokas. Vaatii kuitenkin hieman pohjaa 🙂 saman voi siis tehdä jalat maassa tai esim takajalka koukussa. Ensimmäisessä kuvassa venytän takareistä ja samalla lonkan koukistajaa. Nämä kuvat on vähän huonoja, koska itse otettu, mutta jyvälle pääsee silti 🙂
Ulkona on ihana ilma, siispä pue lenkkarit jalkaan ja lähde hölkälle 🙂
-UMPPU-

primebody

11 vastausta artikkeliin “Ennen ja jälkeen”

  1. no HUH!!! mä en ylety ees varpaisiin, polvet koukussakaan :S sori mä en kerenny tänään enää tulla jeesaa, palaveri venähti. anteeks! 🙂 autan heti ku oon taas siä! esim. huomenna

  2. oi ihania ja motivoivia kuvia sulla täällä! mua harmittaa kun oon ollut joskus hyvässäkin kunnossa ja nyt on ihan päässyt lösähtämään, ja etsin nyt kunnon inspiraatiota :Dvenyttelyn oon aloittanut vasta tämän vuoden alussa, oon aina ollut rento ku rautakanki ja totesin että pakkohan tässä on alkaa venyttelemään ettei tanssi näyttäs niin kömpelöltä 😀 nyt inspaa ainakin kun sun kuvias kattoo, mä kans!! 🙂

  3. Huh huh nainen, olet rohkea! Mulla ei ikinä riittäisi pokka julkaista omia ennen kuvia 😀 Sun blogi on täyttä asiaa ja olet kyllä todella inspiroiva – pysyy ainakin tämän mamman reeni-inspis päällä, kun käy lukemassa tätä säännöllisesti 🙂

  4. ihan mieletön muutos :)!! ei voi kun ihailla! jos saa kysyä niin miten olet aloittanut fitneksen treenaamisen? hankitko valmentajan (jos niin mistä)? vai ihan itse? olen itse käynyt jo salilla kauan ja kiinnostus lajiin on kova mutta en tiedä miten edetä.

  5. Olen tuntenut valmentajani jo kauan ja ei ollut epäselvyyksiä sen suhteen. Missä kaupungissa asut osaisin neuvoa paremmin? Minna vähän kun puolivahingossa houkutti mut mukaan ja jäin heti koukkuun 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta