Pain in the ass

Aamu alkoi jäätävällä jalka treenillä 🙂 Sanonta kipu on kivaa tuska taivaallista kertoo treenin sisällön. 
Musta maanantait on ihania koska silloin on aina jalka päivä ja se on mun suosikki. Sen pystyy aina rutistaan loppuun vaikka kintut tärisee. Jaloissa mulla ehkä onkin eniten voimaa koko kropasta. Tänään nostin painoja laitteissa kisojen jälkeen ja mun ”pakarat huutaa niveaa”. Käyn aina aamuisin salilla heti 7.00 kun se aukeaa. Silloin mulla on eniten virtaa. Teen 11 eri liikettä vaihdellen 3×10-12 -2×15 sarjoja.   Tämän treenaus projektin aikana suurin muutos ehkä omasta mielestäni onkin tapahtunut pakaroissa ja vatsassa. Voin joskun laittaa jäätäviä ennen kuvia, kun on sen aika. 
Vaikka en ole nyt dietillä niin syön samalla tavalla, säännöllisesti ja puhdasta ruokaa. Tänään mun aamu alkoi proteiini pannukakulla (Minnan resepti) ja mikä ihanaa kaupasta saa tölkissä pelkkää valkuaista 4.5e. Pannariin laitan kauhan suklaan makuista proteiini jauhetta, neljä valkuaista ja kanelia ja tää on mun uus herkku ja vielä erittäin terveellinen.

Ennen söin todella epäterveelisesti, mutta nykyään mulla on aina eväät mukana niin ei tuu niitä hairahduksia. Ja kaikkihan tietää, että mistään ei saa nopeaa ja terveellistä ruokaa. Pannarin valmistukseen menee max 4 min ja siinä välissä ehtii keittää kahvit 🙂 Treenin jälkeen juon palautusjuoman ja siitä parin tunnin päästä  purkki raejuustoo 🙂 Päivällä syön maitorahkaa, jossa on hedelmää, marjoja, mehukeittoa ja joskus pähkinöitä ja on hyvää <3
Teen yleensä aina sunnuntaina 4:n päivän ruuat valmiiksi ja aamulla nappaan vaan purkit mukaan. Tällä viikolla kanaa, riisiä, paprikaa, kurkkua ja salaattia ja ihanan raikasta. Parasta näissä ruuissa on se että maha ei turpoa, ei tule ähky, maistuu hyvälle ja ne pitää nälän. EIKÄ LIHOTA 🙂
Tämä kuva on kisoista. Lähtökohta oli löllö, lihakseton maha ja lopputulos ruokavaliota ja reenausta noudattamalla n. 7kk oli tämä. 
Ja tässä on tavoite mihin on vielä ”hieman matkaa”
Treenaan myös joka kerta salilla vatsoja koska se yksi, mun heikoimmista alueista ja tulokset ainakin omalla kohdalla näkyy todella hitaasti.
Näinhän se on. 
Ainut kuka/mikä voi vaikuttaa sun omaan kroppaan olet sinä. Mulla on aina selkeät tavoitteet ja teen kaikkeni niiden saavuttamiseksi. En ole luovuttaja tyyppiä. Jos en onnistu yritän niin kauan että saan haluamani. Kyse kilpa urheilussa on myös tahdon voimasta. Moni joka treenaa miettii miksei kehitys näy missään. Syitä on monia: vääränlainen treenaus, väärä ruoka tai joka viikonloppuinen seitin ohut ja sunnuntai siivet/karkit/pizzat jne. Oon itse niin ahne etten halua heittää hukkaan jo saavutettuja tuloksia vaan haluan parantaa niitä.
Vietän myös niitä herrkupäiviä välillä, mutta syön silloinkin terveellisesti…..siis nykyään 🙂 
Mulla oli itsellä pitkään etten harrastanut mitään, koska ei ollut aikaa….. Vaiko tekosyy… Aikaa löytyy kun vaan tekee vähän suunnitelmia. Yksi pahin ajan tappaja on tv, missä usein ihmiset viettää klo 18-22 se on 4 tuntia… Silloin kun söin väärin olin töistä tullessa aivan poikki, söin ja lösähdin sohvalle. Nyt energiaa on tasaisen ruoka rytmin ansioista kokoajan ja jaksan illalla tehdä vaikka mitä. 
Ihanaa kun tulee kesä. Tänään postissa tuli uusia treeni vaatteita. On meinaan niin lyhyttä helemaa… Kyllä noissa kelpaa ulkoiluttaa jumalanveistämiä 😉
– <3 Umppu <3 –

primebody

3 vastausta artikkeliin “Pain in the ass”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta